اینڈرائیڈ کے لیے واٹس ایپ کی نئی ٹرکس

اس ایپ کے بارے میں

نئی واٹس ایپ ٹرکس اور ایپس
واٹس ایپ اوپن چیٹ ایپ نئی واٹس ایپ ٹرکس
اگر آپ واٹس ایپ میں پڑھنے کی رسیدوں کو غیر فعال کرنا چاہتے ہیں تو آپ اکیلے نہیں ہیں۔ بہت ساری دوسری چالیں بھی ہیں۔ آپ اپنی چیٹس سے میڈیا مواد بھی برآمد کر سکتے ہیں۔ یہاں تک کہ آپ گروپ بنائے بغیر اپنے ڈیسک ٹاپ پر رابطے بھی شامل کر سکتے ہیں۔

لہذا، اگر آپ WhatsApp کے لیے بہترین ٹپس تلاش کر رہے ہیں، تو یہ مضمون آپ کو ایسا کرنے میں مدد دے گا۔ اس کے علاوہ، WhatsApp کے لیے چند مفید ایپس کے بارے میں جاننے کے لیے پڑھیں۔ واٹس ایپ میں پڑھنے کی رسیدوں کو غیر فعال کریں واٹس ایپ اوپن چیٹ ایپ میں پڑھنے کی رسیدوں کو غیر فعال کریں آپ کو اپنے اسٹیٹس اپ ڈیٹس اور چیٹس کو دوسروں سے چھپانے کی اجازت دیتا ہے۔ اگرچہ آپ کو یہ سمجھوتہ پسند نہیں ہوسکتا ہے، لیکن آپ بہتر محسوس نہیں کرسکتے ہیں۔

یہ جاننا کہ جب کوئی آپ کے پیغامات پڑھتا ہے۔ یہ فیچر آپ کی چیٹس کو صرف اس صورت میں چھپائے گا جب وصول کنندہ نے ترتیبات میں پڑھنے کی رسیدوں کو غیر فعال کر دیا ہو۔ خوش قسمتی سے، آپ اس خصوصیت کو مخصوص چیٹس کے لیے غیر فعال کر سکتے ہیں، لیکن یہ فول پروف نہیں ہے۔ پڑھنے کی رسیدوں کو غیر فعال کرنے کے لیے، اپنی عالمی ترتیبات پر جائیں۔ اینڈرائیڈ پر، تین نقطوں پر کلک کریں۔ اکاؤنٹ، رازداری، اور رسیدیں پڑھیں پر ٹیپ کریں۔ نیچے سکرول کریں “رسیدیں پڑھیں” اور اسے آف کریں۔

جب آپ نے کسی اور کا پیغام پڑھ لیا ہو گا تو نیلے رنگ کے نشانات مزید ظاہر نہیں ہوں گے۔ گروپ چیٹس میں، ڈبل چیک مارکس اب بھی ظاہر ہوں گے۔ یہ دوسروں کو یہ جاننے سے روک دے گا کہ انہوں نے آپ کا پیغام کب پڑھا ہے۔ واٹس ایپ ڈاؤن لوڈ سے میڈیا مواد برآمد کرنا

آپ WhatsApp گفتگو کے میڈیا مواد کو TXT فائل کے طور پر ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہر فائل میں آپ کے اشتراک کردہ نام، ٹائم سٹیمپ اور میڈیا فائلیں ہوتی ہیں۔ آپ انفرادی پیغامات یا پورے گروپس کو ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ WhatsApp سے پیغامات برآمد کرنا گفتگو کی تاریخ کو محفوظ رکھنے کا ایک بہترین طریقہ ہو سکتا ہے۔ آپ مستقبل کے حوالے کے لیے مخصوص چیٹس، جیسے گروپ چیٹس، رکھنے کا انتخاب بھی کر سکتے ہیں۔

یہ طریقہ بہت آسان ہے، لیکن آپ اسے لاگو کرنے سے پہلے اس کی حفاظت اور رازداری پر غور کرنا چاہیں گے۔ WhatsApp سے میڈیا مواد برآمد کرنے کے لیے، پہلے یقینی بنائیں کہ ایپ چل رہی ہے۔ اگر یہ iOS ڈیوائس پر ہے، تو آپ کو WhatsApp ایپ کو ٹیپ کرنے کی ضرورت ہے۔ اگلا، واٹس ایپ فولڈر کو منتخب کریں۔ واٹس ایپ فولڈر میں میڈیا فولڈر ہوگا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.