اینڈرائیڈ آئی او ایس کے لیے اسکرین ٹائم ٹرکسandroid or

اینڈرائیڈ واچ کی خفیہ چال

اپنے iOS ڈیوائس پر اسکرین ٹائم لاک ایپ کو کیسے استعمال کریں اسکرین ٹائم لاک
ایپ Apple Screen Time lock ایپ کے ساتھ، آپ اپنے iOS ڈیوائس پر کچھ ایپس یا ویب سائٹس تک رسائی کو محدود کر سکتے ہیں۔ یہ ایپ آپ کو فون کے استعمال پر نظر رکھنے اور انٹرنیٹ تک رسائی کو محدود کرنے کی سہولت بھی دیتی ہے۔ اگر آپ فکر مند ہیں کہ آپ کے بچے آپ کا فون مذموم مقاصد کے لیے استعمال کر رہے ہیں، تو اسکرین ٹائم استعمال کرنے پر غور کریں۔

آپ یہاں اس کے بارے میں مزید معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ آزمائشی ورژن ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں کہ یہ کیسے کام کرتا ہے۔ اور اگر آپ کو اس کی تاثیر کے بارے میں خدشات ہیں تو پہلے مفت ورژن استعمال کرنے کی کوشش کریں۔ انٹرنیٹ تک رسائی کو محدود کرتی ہے اسکرین ٹائم لاک ایپ iOS آلات پر انٹرنیٹ تک رسائی کو محدود کرتی ہے۔ ایپ آپ کو وقت کی حدود اور مواد کی پابندیاں سیٹ کرنے دیتی ہے، اور آپ کو اپنے بچے کے آلات سے مخصوص ویب سائٹس اور زمروں کو بلاک کرنے کی اجازت دیتی ہے۔

آپ کل وقت کی حد کے ساتھ ساتھ مخصوص پلیٹ فارمز اور ایپس کے لیے ایک وقت کی حد مقرر کر سکتے ہیں۔ آپ مخصوص صارفین اور یہاں تک کہ ہفتے کے ایک مخصوص دن کے لیے بھی حدیں مقرر کر سکتے ہیں۔ یہ فیچر iOS 12 اپ ڈیٹ میں شامل ہے۔ اگر آپ اپنے بچے کے آلے پر ایپ انسٹال نہیں کرنا چاہتے ہیں، تو آپ اپنے فون کی ان بلٹ اسکرین ٹائم لمیٹیشن فیچر استعمال کر سکتے ہیں۔

اس خصوصیت تک رسائی سیٹنگز > اسکرین ٹائم کے ذریعے کی جا سکتی ہے۔ اسکرین ٹائم لاک آپ کو تمام ایپس کے لیے استعمال کی حدیں سیٹ کرنے، ‘ڈاؤن ٹائم’ کو شیڈول کرنے اور یہ سیٹ کرنے دیتا ہے کہ کن ایپس کو ہر وقت اجازت ہے۔ اگر آپ اپنے بچے کے زیادہ خرچ کرنے سے پریشان ہیں، تو آپ اسکرین ٹائم کی حد کو بھی مکمل طور پر بند کر سکتے ہیں۔

ایپس کو بلاک کرتی ہے تھرڈ پارٹی ایپلی کیشنز کی مدد سے، آپ اپنے اینڈرائیڈ فون پر فوکس موڈ کو شیڈول کر سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے، آپ یہ محدود کر سکیں گے کہ آپ اپنے فون کے سامنے کتنا وقت گزارتے ہیں اور کن ایپس کے ساتھ آپ بات چیت کر سکتے ہیں۔ آپ سبھی ایپس یا صرف مخصوص ایپس کو بلاک کرنے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔

آپ یہ بھی سیٹ کر سکتے ہیں کہ ایک مخصوص ایپ کو کتنی بار لانچ کیا جا سکتا ہے۔ تاہم، اس فنکشن کو استعمال کرنے کے لیے، آپ کو تھرڈ پارٹی ایپ کو استعمال تک رسائی کی اجازت دینی ہوگی۔ اس کے علاوہ، اسکرین ٹائم پاس کوڈ کی خصوصیت آپ کو محدود کرنے کی اجازت دیتی ہے کہ آپ کسی خاص ایپ پر کتنا وقت گزار سکتے ہیں۔ یہ فیچر خاص طور پر ان ایپس کو بلاک کرنے کے لیے مفید ہے جو آپ کے کریڈٹ کارڈ یا مالیاتی اکاؤنٹس سے منسلک ہیں۔

آپ اس پاس کوڈ کو 15 منٹ یا ایک گھنٹے کی مدت پر سیٹ کر سکتے ہیں اور ایپس کو ایک بار پھر سے ان لاک کر سکتے ہیں۔ اگر آپ اپنے بچے کے نامناسب ایپلی کیشنز کا استعمال کرتے ہوئے وقت ضائع کرنے کے بارے میں فکر مند ہیں، تو یہ ایپ ایک بہترین انتخاب ہے۔ اس کے علاوہ، یہ استعمال کرنا آسان ہے اور آپ کو ایپس کو مسدود کرنے کے لیے وقت کا تعین کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

ایپس
کو محدود کرتا ہے ایپ کے استعمال کی حد مقرر کرنا اوور اسکرین ٹائم کو روکنے کا ایک طریقہ ہے۔ ایسا کرنے کے لیے، سیٹنگز ایپ میں اسکرین ٹائم مینو کو کھولیں اور ایپ Limits کے آپشن پر ٹیپ کریں۔ یہاں سے، آپ زمرہ یا انفرادی ایپس کو منتخب کر سکتے ہیں۔ آپ مخصوص زمروں یا دن کے مخصوص اوقات کے لیے استعمال کو محدود کرنے کا انتخاب بھی کر سکتے ہیں۔ ڈاؤن لوڈ کریں

آپ پاس کوڈ ترتیب دے کر ایپ یا زمرہ کے لیے ایک حد مقرر کر سکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ ایپس پر حدود طے کر لیتے ہیں، تو آپ زمرہ کے ساتھ والے باکس کو چیک کر سکتے ہیں۔ اسکرین ٹائم ایپ کی حدیں آپ کے فون پر ڈو ناٹ ڈسٹرب فنکشن کی طرح ہیں۔ آپ ایک مخصوص وقت مقرر کر کے حد کو بند کر سکتے ہیں یا اسے مسترد کر سکتے ہیں۔ ڈاؤن ٹائم اسکرین ٹائم کی ایک اور خصوصیت ہے۔

ایک مخصوص وقت مقرر کر کے جس کے دوران صرف مخصوص ایپس کام کرتی ہیں، آپ اپنے بچوں کے مختلف ایپس پر گزارنے والے وقت کو کنٹرول کر سکتے ہیں۔ یہ ان والدین کے لیے انتہائی کارآمد ثابت ہو سکتا ہے جو اپنے بچوں کے اسکرین ٹائم کو کنٹرول میں رکھنا چاہتے ہیں۔ فون کے استعمال پر نظر رکھتا ہے اگر آپ اپنے فون کو مسلسل چیک کرتے کرتے تھک چکے ہیں، تو آپ اپنے فون پر کتنا وقت گزار رہے ہیں اس کی نگرانی کرنے کے لیے اسکرین ٹائم لاک جیسی ایپ سیٹ کر سکتے ہیں۔

اسکرین ٹائم آپ کو ان ایپس کو دیکھنے دیتا ہے جنہیں آپ سب سے زیادہ استعمال کرتے ہیں، آپ کن ویب سائٹس کو دیکھتے ہیں، اور کتنی بار آپ اپنا فون اٹھاتے ہیں۔ آپ ان زمروں کی حدیں مقرر کر سکتے ہیں اور یہ دیکھنے کے لیے اتوار کے الرٹس حاصل کر سکتے ہیں کہ آپ نے ہر ایک پر کتنا وقت گزارا ہے۔ آپ ڈاؤن ٹائم کا استعمال اس وقت کو محدود کرنے کے لیے بھی کر سکتے ہیں جب آپ کا آلہ سوشل نیٹ ورکنگ اور ایپس کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ اگر آپ ایک ایسی ایپ تلاش کر رہے ہیں جو آپ کے فون کے استعمال پر نظر رکھے، تو آپ صحیح جگہ پر پہنچ گئے ہیں۔ اسکرین ٹائم ایک بہترین مفت پیرنٹل کنٹرول ایپ ہے۔

یہ iOS آلات پر اسکرین کے وقت کو محدود کرتا ہے اور فون کو روٹ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ ایپ میں مومنٹ کوچ نامی ایک منفرد خصوصیت بھی ہے، جو آپ کو کھویا ہوا وقت واپس دیتی ہے۔ آپ ایپ کی پیمائش کی خصوصیت کے ساتھ یہ بھی مانیٹر کر سکتے ہیں کہ آپ مختلف ایپس پر کتنا وقت گزارتے ہیں۔ آنکھوں کی بینائی کو نقصان پہنچا سکتا ہے امریکن اکیڈمی آف اوپتھلمولوجی کی ایک حالیہ تحقیق کے مطابق، بچے پہلے سے کہیں زیادہ وقت اسکرین پر گزار رہے ہیں۔

مطالعہ نے یہ نتیجہ اخذ کیا کہ بچوں کے ڈیجیٹل آلات کے استعمال نے بچپن میں قریب کی بینائی میں حالیہ اضافے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ کوہن کے فیشن آپٹیکل کے ماہر امراض چشم خطرات سے آگاہ ہیں اور اسکرین کے وقت کو کم کرنے اور آنکھوں کی بینائی کو مزید نقصان پہنچنے سے روکنے کے بارے میں تجاویز فراہم کرتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.