واٹس ایپ حیرت انگیز ٹرکس

اس ایپ کے بارے میں

واٹس ایپ کی نئی اپ ڈیٹ – نئی خصوصیات جو آپ کے دوستوں اور فیملی کے ساتھ بات چیت کرنے کے طریقے کو بدل دیں گی
WhatsApp کی نئی اپ ڈیٹ نئی خصوصیات
اس مضمون میں، ہم حالیہ WhatsApp اپ ڈیٹ میں شامل کیے گئے نئے فیچرز کو دیکھیں گے۔

ان میں صوتی پیغامات کی ریکارڈنگ کو روکنے اور دوبارہ شروع کرنے کی صلاحیت، آؤٹ آف چیٹ پلے بیک، اور WhatsApp ادائیگیاں شامل ہیں۔ اس کے علاوہ، ہم کچھ نئی خصوصیات کو دیکھیں گے جن کی آپ آنے والے دنوں میں توقع کر سکتے ہیں۔

ان نئی خصوصیات کے بارے میں مزید جاننے کے لیے پڑھنا جاری رکھیں اور یہ کیسے بدلیں گی کہ آپ اپنے دوستوں اور خاندان کے ساتھ کیسے بات چیت کرتے ہیں۔ واٹس ایپ پیمنٹ فیچر واٹس ایپ ہندوستانی مارکیٹ میں ادائیگیوں کے فیچر کی جانچ کر رہا ہے۔ یہ UPI (یونیفائیڈ پیمنٹس انٹرفیس) پروگرام کا استعمال کرتا ہے تاکہ محفوظ، بغیر کسی رکاوٹ رقم کی منتقلی کو ممکن بنایا جاسکے۔

واٹس ایپ نے ابھی اس فیچر کا باضابطہ اعلان نہیں کیا ہے، لیکن ادائیگی کا آپشن اٹیچمنٹ مینو میں نظر آتا ہے، اور آپ کسی رابطہ کو رقم بھیجنے کے لیے اس پر ٹیپ کر سکتے ہیں۔ ایک بار فعال ہونے کے بعد، صارفین ایپ کی ترتیبات میں نیا ‘ادائیگی’ ٹیب دیکھیں گے۔ یہ فیچر صارفین کو واٹس ایپ کا استعمال کرتے ہوئے اپنے دوستوں اور خاندان والوں کو رقم بھیجنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ حقیقی وقت میں کام کرتا ہے اور اسے 227 بینکوں کی مدد حاصل ہے۔ WhatsApp نے منیش مہاتمے کو ہندوستان میں اپنے ادائیگیوں کے کاروبار کا سربراہ مقرر کیا ہے۔

اس سے پہلے، اس نے Amazon Pay India میں سات سال اور Airtel Money میں چار سال گزارے تھے۔ نیا فیچر اب اینڈرائیڈ اور آئی او ایس صارفین کے لیے دستیاب ہے۔ توقع ہے کہ یہ اگلے چند مہینوں میں عالمی سطح پر متعارف ہو جائے گا۔ ڈرافٹ پیش نظارہ فیچر ڈرافٹ پیش نظارہ فیچر صارفین کو صوتی پیغام کو اپنے دوستوں کو بھیجنے سے پہلے سننے کی اجازت دیتا ہے۔ اسے حال ہی میں صوتی نوٹ میں بھی متعارف کرایا گیا ہے تاکہ صارفین اپنے پیغام کے درمیان میں رہتے ہوئے ریکارڈنگ کو روک یا دوبارہ شروع کر سکیں۔

اسی طرح واٹس ایپ کا نیا ورژن صارفین کو صوتی نوٹ بھیجنے سے پہلے سننے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ فیچر iOS پلیٹ فارم کے کچھ بیٹا ورژنز میں پہلے سے ہی دستیاب ہے، حالانکہ کچھ صارفین اسے آزما چکے ہیں۔ واٹس ایپ چند فیچرز پر بھی کام کر رہا ہے جو صوتی پیغامات کو بہتر بناتے ہیں۔ نیا فیچر آپ کو صوتی پیغام کی ریکارڈنگ کو دوبارہ شروع کرنے یا روکنے دیتا ہے تاکہ آپ بعد میں پیغام لکھنا جاری رکھ سکیں۔

آپ اپنے پیغامات کی ویوفارمز بھی دیکھ سکتے ہیں، جس سے انہیں پڑھنے میں آسانی ہو جائے گی جب آپ کو کوئی لمبا پیغام لکھنا ہو گا۔ ڈرافٹ پیش نظارہ خصوصیت آپ کو صوتی پیغام بھیجنے سے پہلے اسے سننے کی اجازت دیتی ہے۔ آپ بھیجنے سے پہلے یہ بھی دیکھ سکتے ہیں کہ اسے کس نے لکھا ہے۔ ڈاؤن لوڈ کریں

صوتی پیغامات کی ریکارڈنگ کو روکنے اور دوبارہ شروع کرنے کی اہلیت
WhatsApp نے صوتی پیغامات کے لیے ایک نیا فیچر متعارف کرایا ہے: ریکارڈنگ کو روکنے اور دوبارہ شروع کرنے کی صلاحیت۔ جب آپ کوئی پیغام ریکارڈ کر رہے ہوتے ہیں، تو آپ اسے روک سکتے ہیں، جو کچھ آپ نے کہا اسے پڑھ سکتے ہیں، اور پھر ریکارڈنگ دوبارہ شروع کر سکتے ہیں۔ توقف کا بٹن سٹاپ بٹن کی جگہ لے لیتا ہے، جس نے آپ کو پیغام بھیجنے سے پہلے پورا پیغام سننے پر مجبور کیا۔

تاہم، آپ کسی بھی وقت ریکارڈنگ دوبارہ شروع کر سکتے ہیں۔ یہ فیچر جنوری میں آئی او ایس صارفین کے لیے متعارف کرایا گیا تھا، لیکن ابھی تک عام اینڈرائیڈ سامعین تک نہیں پہنچا ہے۔ نیا فیچر جاری ہونے پر، واٹس ایپ صارفین کو صوتی نوٹ کی ریکارڈنگ کو روکنے اور دوبارہ شروع کرنے دے گا۔ یہ واضح نہیں ہے کہ اس فیچر کو تمام صارفین تک پہنچنے میں کتنا وقت لگے گا۔

تاہم، فیچر جاری ہونے کے بعد، آپ ریکارڈنگ کی اضافی خصوصیات تک رسائی حاصل کر سکیں گے۔ ایک بار جب آپ نے توقف کے آئیکن کو مارا ہے، تو آپ اپنے ریکارڈ شدہ پیغام کو سن کر یہ تعین کر سکتے ہیں کہ آیا یہ صحیح طریقے سے ریکارڈ کیا گیا تھا یا نہیں۔ اگر ایسا ہے تو، اگر آپ اب بھی اس سے خوش ہیں تو آپ صوتی پیغام کو ریکارڈ کرنا دوبارہ شروع کر سکتے ہیں۔

چیٹ پلے بیک سے باہر
WhatsApp نے صوتی پیغامات کے لیے ابھی ایک نیا فیچر شامل کیا ہے: چیٹ پلے بیک سے باہر۔ یہ فیچر آپ کو دوسری چیٹس کو پڑھتے ہوئے یا دوسری چیٹ کا جواب دیتے ہوئے صوتی پیغامات سننے کی اجازت دیتا ہے۔ تاہم، آپ کو آگاہ ہونا چاہیے کہ جب آپ چیٹ اسکرین پر واپس جائیں گے یا کسی اور ایپلیکیشن پر سوئچ کریں گے تو صوتی پیغامات چلنا بند ہو جائیں گے۔

صوتی پیغام کو چلانا دوبارہ شروع کرنے کے لیے، آپ ایپ کے نیچے سے اوپر سوائپ کر سکتے ہیں۔ اس دوران، آپ پلے بٹن کو دوبارہ دبا کر اسے واپس چلا سکتے ہیں۔ نیا فیچر آپ کو صوتی پیغامات سنتے ہوئے ملٹی ٹاسک کے لیے زیادہ وقت دینے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ اگر آپ واٹس ایپ کو کاروباری مقاصد کے لیے استعمال کر رہے ہیں، تو آپ کو یہ مفید لگے گا، کیونکہ یہ آپ کو اپنی چیٹ کو دوبارہ کھولے بغیر طویل پیغامات سننے کی اجازت دے گا۔

آؤٹ آف چیٹ پلے بیک فیچر صوتی پیغامات کو پس منظر میں چلنے سے بھی روکتا ہے اگر آپ ایپ استعمال نہیں کر رہے ہیں۔ اصل میں عالمی وائس میسج پلیئر کو ڈب کیا گیا، یہ فیچر گزشتہ ماہ آئی فون کے کچھ صارفین کے لیے متعارف کرایا گیا تھا۔ اگرچہ یہ ڈیسک ٹاپ صارفین کے لیے دستیاب نہیں ہے، لیکن آپ جلد ہی اس فیچر کے ورژن کی توقع کر سکتے ہیں۔

گلوبل وائس نوٹ پلیئر
چیٹ ایپلی کیشن میں تازہ ترین تبدیلیوں میں سے ایک گلوبل وائس نوٹ پلیئر ہے، جو iOS اور اینڈرائیڈ بیٹا ٹیسٹرز کے لیے متعارف کرایا جا رہا ہے۔ اس سے پہلے، صارفین صرف اسی وقت صوتی نوٹ سن سکتے تھے جب وہ ایک ہی چیٹ میں ہوتے تھے، لیکن نیا فیچر صارفین کو کسی بھی گفتگو میں صوتی نوٹ سننے کی اجازت دیتا ہے۔

اس کے علاوہ، یہ صارفین کو ایپ کو چھوڑے بغیر ایک چیٹ سے دوسری چیٹ میں جانے کی بھی اجازت دیتا ہے۔ صارفین اب متن کا جواب دیتے ہوئے اپنے صوتی نوٹ بھی سن سکتے ہیں۔ عالمی وائس نوٹ پلیئر کے علاوہ، واٹس ایپ اپنے فیچر سیٹ کو بڑھا رہا ہے۔ یہ خصوصیت iOS بیٹا پر پہلے سے ہی دستیاب ہے، جیسا کہ WaBetainfo نے رپورٹ کیا ہے، لیکن یہ ابھی تک ڈیسک ٹاپ ایپ پر دستیاب نہیں ہے۔ تاہم توقع ہے کہ جلد ہی اس فیچر کو باقاعدہ ایپ میں شامل کر دیا جائے گا۔ آئیے اپ ڈیٹ پر گہری نظر ڈالیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.