ایپ اینڈرائیڈ کے لیے ڈاؤن لوڈ کریں titktok

1: TikTok اکاؤنٹ ختم ہو گیا ہے؟ وائرل کے لیے TikTok Asia 2019 استعمال کریں۔

2: TikTok 0 ویوز؟ آپ کے لیے TikTok Asia 2019 استعمال کریں۔

TikTok کے 3 فالوورز میں کمی؟ لامحدود لائکس فالورز اور ویوز کے لیے TikTok Asia کا استعمال کریں۔

خصوصیات:

صارفین ایپ کا استعمال کرکے اپنے اور اپنے دوستوں کے ایموجیز اور ویڈیو کلپس شیئر کرسکتے ہیں۔ اگر وہ کچھ نامناسب یا جارحانہ دیکھتے ہیں تو وہ دوسروں کو بلاک یا اطلاع بھی دے سکتے ہیں۔ صارفین کو بھی اپنی معلومات کو پرائیویٹ رکھنا چاہیے۔ انہیں دوسرے سوشل اکاؤنٹس

سے جوڑنے سے گریز کرنا چاہیے۔

TikTok یا ایپ سے باہر لنکس کھولنا۔ صارفین کو TikTok میں ان لنکس پر کلک کرنے سے بھی گریز کرنا چاہیے جو انہیں ویب سائٹس یا فشنگ اسکیموں کی طرف لے جاتے ہیں۔ ٹک ٹاک ایشیا کے اینڈرائیڈ ورژن پر جنوری 2020 سے بھارت میں پابندی عائد کر دی گئی ہے۔ تاہم ایپ کی مقبولیت اب بھی زیادہ ہے۔

درحقیقت، Q1 2020 میں، ایشیا میں صارفین کی تعداد دنیا بھر میں تقریباً ایک ارب ماہانہ فعال صارفین کے ساتھ سب سے زیادہ تھی۔ اس کی مقبولیت اتنی بڑھ گئی ہے کہ اس نے سینکڑوں متعلقہ ایپس کو جنم دیا ہے۔ مزید یہ کہ جنوری 2020 میں ایپ کے لانچ ہونے کے بعد سے اب تک 900

سے زیادہ ایپس تیار کی جا چکی ہیں۔

اگرچہ TikTok چین میں مقبول رہا ہے، حالیہ برسوں میں اس نے ملک سے باہر تیزی سے ترقی کی ہے۔ اس نے 2019 اور 2020 میں ہندوستان میں ناقابل یقین ترقی دیکھی۔ سرحدی تنازعات کی وجہ سے 2020 میں ہندوستان میں بھی اس پر پابندی لگا دی گئی۔ پابندی صدر بائیڈن نے واپس لے لی۔

TikTok انڈیا 2020 کے جون اور جولائی دونوں میں علاقائی ایپ اسٹورز میں ڈاؤن لوڈز میں پہلے نمبر پر ہے۔ ورژن TikTok ایک تفریحی سوشل نیٹ ورک ہے۔ اس کی بنیاد 2012 میں Zhang Yiming نے رکھی تھی اور اس کے بعد سے تفریحی دنیا میں اسے کافی مقبولیت حاصل ہوئی ہے۔

سروس میں مختصر ہونٹ سنک ویڈیوز، کامیڈی اور ٹیلنٹ ویڈیوز شامل ہیں۔ 2017 میں، اسے چین سے باہر کی مارکیٹوں میں لانچ کیا گیا اور اسے 500 ملین سے زیادہ ڈاؤن لوڈز حاصل ہوئے۔ یہ اینڈرائیڈ اور آئی او ایس دونوں ڈیوائسز کے لیے دستیاب ہے۔

ایپ کا اصل ورژن Douyin ہے۔ چین میں فیس بک اور انسٹاگرام جیسے مغربی سوشل نیٹ ورکس بلاک ہیں۔ تاہم، TikTok WeChat پر دستیاب ہے، جو کہ Facebook اور Whatsapp کا مجموعہ ہے۔ صارفین ڈاؤن لوڈ ایپ سے ورچوئل آئٹمز بھی خرید سکتے ہیں۔

WeChat کا استعمال کرتے ہوئے TikTok۔ لیکن چین میں ایپ کے لاگ ان کے عمل میں ایک مسئلہ ہے۔ کام کرنے کا حل حاصل کرنے کے لیے، آپ کو جاپان میں VPN استعمال کرنا چاہیے، TikTok نے حال ہی میں ایک بڑی آن لائن مارکیٹنگ مہم شروع کی ہے۔ یہ زیادہ سے زیادہ چینلز کو ٹیپ کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ ٹویٹر پر اس کے اشتہارات کو غیر ملکی صارفین نے دیکھا اور اس سے ایپ میں دلچسپی پیدا ہوئی۔

کمپنی ٹی وی جیسے روایتی میڈیا میں بھی سرمایہ کاری کر رہی ہے۔ چین میں ٹک ٹاک نے اپنے واٹر فیسٹیول کی تشہیر کے لیے فیسٹیول کے اسٹیکرز بھی متعارف کرائے ہیں۔ ان اسٹیکرز کو تین ہفتوں کے اندر 40,000 سے زیادہ استعمال موصول ہوئے۔ ایپلیکیشن انسٹال کرنے کے بعد، آپ کو پہلے ایپ کے پرانے ورژن کو ان انسٹال کرنا ہوگا۔ اگلا، TikTok کا کریکڈ ورژن ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے لنک پر کلک کریں۔ یہ چند سیکنڈ میں ڈاؤن لوڈ ہونا شروع ہو جائے گا۔

اس کے بعد آپ اپنے آلے پر ایپ انسٹال کر سکتے ہیں۔ پھر، آپ واٹر مارکس کے بغیر ویڈیوز اپ لوڈ کر سکیں گے۔ یہ ایپلیکیشن iOS اور Android دونوں ڈیوائسز پر انسٹال کی جا سکتی ہے۔ امریکی ٹیکنالوجی کمپنی بائٹ ڈانس جنوب مشرقی ایشیا میں بہت زیادہ سرمایہ کاری کر رہی ہے۔

وہاں، 10 میں سے نو کاروبار چھوٹے سے درمیانے درجے کے کاروبار ہیں۔ ByteDance ان SMEs کو متبادل مشتہرین اور خود ساختہ اداروں کے طور پر فائدہ اٹھانے کا ارادہ رکھتا ہے۔ تھائی لینڈ میں، مثال کے طور پر، ٹِک ٹاک نے 10 ملین سے زیادہ ڈاؤن لوڈز حاصل کیے ہیں۔ بائٹ ڈانس کو امید ہے کہ ایس ای اے کے پورے خطے میں ایسا ہی ماڈل بنائے گا۔

جبکہ امریکہ اور یورپ TikTok کے لیے دو سب سے بڑی مارکیٹ ہیں، جنوب مشرقی ایشیا میں ایپ کی ترقی خاص طور پر متاثر کن ہے۔ جنوب مشرقی ایشیا میں، TikTok سب سے مقبول ویڈیو پلیٹ فارم ہے، جس کے جنوری 2019 تک 507 ملین صارفین ہیں۔

پچھلے سال، بائٹ ڈانس نے ایک بلین ماہانہ فعال صارفین اور US$17 بلین کی آمدنی کی اطلاع دی۔ فروری 2019 تک، پلیٹ فارم کے دنیا بھر میں ایک ارب سے زیادہ ڈاؤن لوڈز تھے اور صرف آٹھ مہینوں میں اس نے نصف بلین صارفین حاصل کر لیے تھے۔

جنوب مشرقی ایشیا میں ترقی خاص طور پر متاثر کن ہے، کیونکہ انڈونیشیا، تھائی لینڈ، ویتنام، اور فلپائن میں ہر ایک کے اسی ملین سے زیادہ صارفین ہیں۔ TikTok کا جنوب مشرقی ایشیا میں بھی مضبوط علاقائی اثر و رسوخ ہے، اس خطے میں 153 ملین صارفین ہیں۔ یہ ایپ جنوب مشرقی ایشیا میں بھی بہت مقبول ہے، اس کے 360 ملین جنوب مشرقی ایشیائی ڈاؤن لوڈز میں سے تقریباً نصف انڈونیشیا سے آتے ہیں۔ تاہم، 2018 میں،

انڈونیشیا نے فحش مواد، نامناسب مواد اور توہین رسالت کی وجہ سے ایپ پر مختصر طور پر پابندی لگا دی۔ اسی طرح کی پابندیاں پڑوسی ممالک جیسے تھائی لینڈ اور ویتنام میں بھی لگائی گئی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.