اینڈرائیڈ کے لیے واٹس ایپ آٹو ریپلائی ایپ

اس ایپ کے بارے میں

اینڈرائیڈ کے لیے بہترین واٹس ایپ آٹو ریپلائی ایپ کیا ہے؟
اینڈرائیڈ کے
لیے واٹس ایپ آٹو ریپلائی ایپ اینڈرائیڈ کے لیے بہترین واٹس ایپ آٹو ریپلائی ایپ کون سی ہے؟ ٹھیک ہے، یہ ایک بہت اچھا سوال ہے، اور ہم جتنا ممکن ہو سکے اس کا مختصر جواب دینے کی کوشش کریں گے۔ اس آرٹیکل میں، ہم اینڈرائیڈ صارفین کے لیے تین بہترین آپشنز کا جائزہ لیں گے۔

ان اختیارات میں سے، ہم Busy ٹیمپلیٹ، آٹو ریسپونڈر فیچر، اور Do It Later آپشن کو دیکھیں گے۔ آپ کو کون سا انتخاب کرنا چاہئے؟ جاننے کے لیے پڑھیں۔ WhatsApp پر بات نہیں کر سکتے آٹو ریپلائی آپ کو میسج کا جواب دینے دیتا ہے۔

خود بخود اور آپ کے دستیاب نہ ہونے پر رابطوں کو بتائیں۔ ایپ کو استعمال میں آسانی کو مدنظر رکھتے ہوئے ڈیزائن کیا گیا ہے، اور یہ گوگل پلے اسٹور سے مفت دستیاب ہے۔

آپ ایپ کو WhatsApp، Slack اور SMS میں پیغامات کا جواب دینے کے لیے سیٹ کر سکتے ہیں۔ صارف کے منتخب ہونے پر ایپ خود بخود پیغامات کا جواب دے گی، اور یہ کام مکمل ہونے پر صارف کو مطلع کرنے کے لیے خاموش اطلاع بھیجے گی۔

واٹس ایپ پر Can’t Talk کو انسٹال کرنے کے لیے پلے اسٹور پر جائیں اور ایپ ڈاؤن لوڈ کریں۔ آپ کو ایک حسب ضرورت میسج ونڈو نظر آئے گی۔ وہ پیغام ٹائپ کریں جو آپ مصروف ہونے پر بھیجنا چاہتے ہیں، اور اسے اپنے فون میں محفوظ کریں۔ ایک بار جب آپ پیغام کا جواب دینے کے لیے تیار ہو جائیں، تو بس ایپ بٹن آن کریں اور Whatsapp کو منتخب کریں۔

اینڈرائیڈ کے لیے واٹس ایپ آٹو ریپلائی ایپ پر بات نہیں کر سکتے۔ اگر آپ اپنے فون کے لیے ڈیٹا استعمال کرتے ہیں، تو آپ اطلاعات کو بند کرنا چاہیں گے۔ اگر آپ کا فون ڈیٹا سیور موڈ میں ہے، تو آپ کو اپنے فون سے فائلوں کی خودکار ڈاؤن لوڈنگ کو غیر فعال کرنا ہوگا۔ آپ WhatsApp میں اپنی پروفائل تصویر بھی چھپا سکتے ہیں۔ Android کے لیے خودکار جواب دینے والی ایپ کو صحیح طریقے سے کام کرنے کے لیے بس ان ہدایات پر عمل کریں۔

آپ کو WhatsApp میں اپنے رابطہ نمبر کی تصدیق بھی کرنی ہوگی۔ اینڈرائیڈ کے لیے WhatsAuto WhatsApp آٹو ریپلائی ایپ کو کام کرنے کے لیے مطلوبہ اجازتوں کی ضرورت ہے۔ آپ خودکار جواب کو آف کرنے یا مخصوص وقفوں پر اسے آن کرنے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ آپ اسے پیغامات بھیجنے کے لیے بھی سیٹ کر سکتے ہیں جب آپ کے کام کے اوقات ختم ہو جائیں۔ اگرچہ ایپ اس کمپنی سے وابستہ نہیں ہے جو WhatsApp کی مالک ہے، یہ مفت ہے اور خصوصیات کا ایک پریمیم ورژن پیش کرتی ہے۔

آپ اپنے فون کے نوٹیفکیشن پینل میں ایپ کو بھی غیر فعال کر سکتے ہیں۔ AutoResponder AutoResponder WhatsApp ایپ برائے Android آپ کی WhatsApp گفتگو میں خودکار جوابات کو نافذ کرنے کے لیے بہترین اختیارات میں سے ایک ہے۔ ایپ بہت سے فوائد پیش کرتی ہے، بشمول قواعد کو ترتیب دینے اور خودکار جوابات کو حسب ضرورت بنانے کی صلاحیت، جو بہت مفید ہو سکتی ہے اگر آپ مسلسل چلتے پھرتے ہیں۔ ایپ ڈاؤن لوڈ کریں۔

ایپ WA صارفین کے مخصوص رابطوں یا گروپس کو بھی پیغامات بھیج سکتی ہے۔ اگرچہ WhatsApp میں خودکار جواب دینا وقت طلب اور مایوس کن ہو سکتا ہے، لیکن یہ کام کو بہت آسان بنا دیتا ہے۔

اس فیچر کو فعال کرنے کے لیے، آپ کو پہلے اپنے گوگل اکاؤنٹ میں سائن ان کرنا ہوگا اور پھر آٹو ریسپانڈر سیکشن میں جانا ہوگا۔ آپ کو اپنے گوگل اکاؤنٹ کا پاس ورڈ درج کرنے کی ضرورت ہوگی۔ پھر، “خودکار جواب کی ترتیبات کی تصدیق کریں” کے ساتھ والے بٹن پر کلک کریں اور تصدیق کریں کہ آپ ایپ کو فعال کرنا چاہتے ہیں۔

سیٹنگز کی تصدیق کرنے کے بعد اپنے اینڈرائیڈ فون میں آٹو ریسپانڈر ایپ کھولیں۔ ایپ کھلنے کے بعد، آپ کو ایک اصول منتخب کرنے اور مطلوبہ جواب ترتیب دینے کی ضرورت ہوگی۔

آٹو ریسپونڈر واٹس ایپ برائے اینڈرائیڈ ایپ گوگل پلے اسٹور سے ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے مفت ہے اور اس میں متعدد خصوصیات ہیں۔ آپ خودکار جوابات کے لیے اپنا ترجیحی وقت سیٹ کر سکتے ہیں، اپنے رابطوں کا انتخاب کر سکتے ہیں، اور ایپ کے ذریعے بھیجے جانے والے پیغامات کو حسب ضرورت بنا سکتے ہیں۔ مزید برآں، آپ پیغامات کا جواب دینے کے لیے مختلف اصول اور نمونے بھی ترتیب دے سکتے ہیں۔

ایک بار سیٹ ہوجانے کے بعد، آپ منتخب کرسکتے ہیں کہ خودکار جوابات کون وصول کرے گا۔ بہر حال، جب حسب ضرورت کی بات آتی ہے تو آپ کے پاس اچھی خاصی لچک ہونی چاہیے۔

ایک اور کارآمد اینڈرائیڈ ایپ واٹس ایپ کے لیے آٹو ریسپونڈر ہے۔ یہ پروگرام آپ کو پیغامات موصول ہونے پر خود بخود جوابات بھیج کر آپ کا وقت اور محنت بچا سکتا ہے۔ آپ ہر پیغام کے لیے حسب ضرورت جواب بھی منتخب کر سکتے ہیں۔

Android کے لیے AutoResponder ایپ مفت اور اوپن سورس ہے۔ اگر آپ AutoResponder کا متبادل تلاش کر رہے ہیں تو Watomatic، WhatsApp Business، یا Auto Whatscheduler کو آزمائیں۔

Do It Later
Do It Later ایک مفت ٹیکسٹنگ ایپ ہے جو فیس بک میسنجر کے ساتھ مربوط ہوتی ہے اور اسے پیغامات کا خودکار جواب دینے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ میسنجر ایپ میں مختلف خصوصیات شامل ہیں جیسے گروپ میسجنگ، وائس اور ویڈیو کالنگ، اسٹیکرز، GIFs، لوکیشن شیئرنگ، اور فائلز شیئر کرنا۔

اس کے علاوہ، آپ کے پیغامات کی حفاظت کے لیے اس میں اینڈ ٹو اینڈ انکرپشن ہے۔ Do It Later کے ساتھ، آپ آگے کی منصوبہ بندی کر سکتے ہیں اور خودکار جوابات کو شیڈول کر سکتے ہیں۔

ایپلیکیشن آپ کو مخصوص تاریخ اور وقت پر بھیجنے کے لیے حسب ضرورت پیغامات ترتیب دینے دیتی ہے۔ آپ پیغامات وصول کرنے کے لیے متعدد وصول کنندگان کے لیے شیڈول بھی ترتیب دے سکتے ہیں۔ Do It Later آپ کو شیڈول کرنے دیتا ہے جب آپ مختلف لوگوں کو پیغام بھیجتے ہیں۔

فیچر کا استعمال کرتے ہوئے، آپ اپنے آپ کو یاد دلانے کے لیے ایک صوتی یاد دہانی سیٹ کر سکتے ہیں کہ پیغام کب بھیجنا ہے، اور ایپ جعلی کال کی نقل کرے گی تاکہ آپ اسے یاد نہ کریں۔

Do It Later ایپ کا استعمال کرتے ہوئے، آپ ایک ٹچ کے ساتھ خودکار جوابات ترتیب دے سکتے ہیں۔ یہ ایپ آپ کو پیغامات کا خود بخود جواب دینے کے لیے مخصوص لوگوں یا گروپس کو بھی شامل کرنے دیتی ہے۔ ایک بار جب آپ خودکار جواب ترتیب دیتے ہیں، تو آپ منتخب کر سکتے ہیں کہ آپ اسے کس کو بھیجنا چاہتے ہیں۔

ٹیکسٹ میسجنگ خودکار جواب کے برعکس، یہ آپ کو پیغامات بھیجنے کے لیے شیڈول کرنے دے گا۔ ایک بار جب آپ ان کو شیڈول کر لیں گے تو ایپ خودکار پیغامات بھیجے گی۔

Do It Later ایک طاقتور میسجنگ ایپ ہے جو آپ کو اپنے فون سے پیغامات کے خودکار جوابات بھیجنے دیتی ہے۔ ایپ انسٹال ہونے کے بعد، آپ شیڈول ترتیب دے سکتے ہیں۔ آپ کو بس ایک رابطہ منتخب کرنے کی ضرورت ہے۔

رابطے کی فہرست سے ایک رابطہ منتخب کریں یا خودکار جواب دینے کے لیے رابطہ نمبر ٹائپ کریں۔ پھر، ایک ٹیمپلیٹ منتخب کریں، تاریخ، وقت، اور عمل کو دہرائیں۔

AutoReply
اگر آپ واٹس ایپ میسجز کا خود بخود جواب دینا چاہتے ہیں تو اس کے لیے ایک ایپ موجود ہے! ایپ آپ کو کلیدی الفاظ کی بنیاد پر پیغامات کا خود بخود جواب دینے کے لیے ایک اصول ترتیب دینے کی اجازت دے کر کام کرتی ہے۔ یہاں تک کہ آپ اپنا پسندیدہ جواب منتخب کر سکتے ہیں اور اسے اپنی مرضی کے مطابق بنا سکتے ہیں! آپ اس ایپ کو ایک ہی شخص کو جواب دینے کے لیے سیٹ کر سکتے ہیں یا اپنے منتخب کردہ اصولوں کی بنیاد پر مختلف پیغامات بھیج سکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ کوئی قاعدہ طے کر لیتے ہیں، وصول کنندہ کی طرف سے پیغام موصول ہونے پر آپ کا جواب خود بخود بھیج دیا جائے گا۔

یہ ایپ مفت ہے، اور یہ آپ کو وقت مقرر کرنے دیتی ہے جب آپ کسی پیغام کا جواب دینا چاہتے ہیں۔ آپ ایک دن اور وقت بھی بتا سکتے ہیں جس پر جواب آنا چاہیے۔ آپ صرف مخصوص رابطوں کو جواب دینے کا انتخاب بھی کر سکتے ہیں، تاکہ آپ کو ان کے پیغامات کا جواب دستی طور پر نہ دینا پڑے۔

ایپ آپ کو پرانے متن اور دیگر ڈیٹا کا بیک اپ لینے کی بھی اجازت دے گی۔ یہاں تک کہ ایک صوتی یاد دہانی بھی ہے جو جعلی فون کال کی نقل کرتی ہے تاکہ آپ کسی بھی پیغام سے محروم نہ ہوں۔

ایک اور ایپ جو آپ کو واٹس ایپ پیغامات کا خود بخود جواب دینے میں مدد کر سکتی ہے وہ ہے بات نہیں کر سکتے۔ یہ ایپ Android OS کے ساتھ کام کرتی ہے اور اسے اطلاع تک رسائی درکار ہے۔ آپ اپنے فون کی سیٹنگز میں اس اجازت کو فعال یا غیر فعال کر سکتے ہیں، لیکن آپ کو یقینی بنانا چاہیے کہ ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے سے پہلے نوٹیفیکیشنز فعال ہیں۔ اس کے بعد، آپ اس متن کو اپنی مرضی کے مطابق بنا سکتے ہیں جس کا آپ جواب دینا چاہتے ہیں۔ اور اپنے جواب کو کسی ایسے شخص کو بھیجنے کی فکر نہ کریں جو اسے سننا نہیں چاہتا ہے۔

آپ اپنے WhatsApp آٹو ریپلائی بوٹ کو ترتیب دے سکتے ہیں تاکہ کسی پیغام کا جواب خود بخود بھیجے جا سکے اگر اس میں کچھ الفاظ اور فقرے شامل ہوں۔ اس خصوصیت کو “پیٹرن میچنگ” کہا جاتا ہے۔ یہ الفاظ اور جملے تلاش کرنے کے لیے Java Regular Expression (Regex) حروف کا استعمال کرتا ہے، جسے آپ نیچے دی گئی ویڈیو دیکھ کر سیکھ سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ مختلف صارفین کے لیے مختلف پیغامات بھی ترتیب دے سکتے ہیں، جیسے کہ انہیں یہ بتانا کہ وہ آپ کو کہاں تلاش کر سکتے ہیں۔

واٹس ایپ چیٹ بوٹ
واٹس ایپ طویل عرصے سے کاروباروں کا پسندیدہ رہا ہے، لیکن اس کی مقبولیت نجی دائرے سے بھی آگے بڑھ چکی ہے۔ کاروبار اب پیغام رسانی کی خدمات کے لیے پلگ ان کی مدد سے صارفین تک پہنچ سکتے ہیں اور پش مارکیٹنگ مہمات بھی شروع کر سکتے ہیں۔ مواصلات کو خودکار کرنے سے، کاروبار اپنے صارفین تک پہنچ سکتے ہیں اور ایک ہی وقت میں فروخت میں اضافہ کر سکتے ہیں۔ یہ چیٹ بوٹس سے ممکن ہے،

جو AI سے چلنے والے سافٹ ویئر ہیں جو ایجنٹ کے طور پر کام کرتے ہیں۔ ELIZA، پہلا چیٹ بوٹ، MIT میں 1994 میں بنایا گیا تھا اور مطلوبہ الفاظ کو پہچاننے اور پہلے سے پروگرام شدہ جوابات تیار کرنے کی صلاحیت رکھتا تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.